W jaki sposób można wykorzystać wobblery reklamowe?

Wobblery to w ostatnim czasie hit reklamowy. Jest to nic innego jak podwieszane, ruchome reklamy, na których możemy nadrukować dowolną treść oraz grafikę. Taka forma reklamy jest wyjątkowo skuteczna i efektowna. Dodatkowo wobblery reklamowe są nowością na rynku dlatego działa w ich przypadku efekt zaskoczenia oraz ciekawości. Rodzajów wobblerów jest wiele. Są to między innymi wobblery na kiwaku, prostokątne, okrągłe lub w innym dowolnym kształcie. Wybór powinien być uzależniony od naszych upodobań oraz treści, które chcemy na nich umieścić.

Wobblery reklamowe – główne zalety

  •         Przyciągają wzrok – wobblery wprawiane są w ruch dzięki lekkiemu podmuchowi powietrza. Dzięki temu nie można ich nie zauważyć.
  •         Są świetną formą reklamy – wprawdzie ilość miejsca do umieszczenia treści nie jest duża, ale dzięki użyciu żywych kolorów oraz ciekawego hasła reklamowego możemy w łatwy sposób zachęcić klienta do zapoznania się z naszą ofertą.
  •         Wzbudzają ciekawość – ponieważ nie są jeszcze zbyt popularne wzbudzają ciekawość w odbiorcach
  •         Są wyjątkowo skuteczne – bardzo często zakupy robimy pod wpływem impulsu. Wobbler reklamowy to właśnie taki impuls, który skłania odbiorcę do zwrócenia uwagi na dany produkt

Tego typu materiały reklamowe umieszczane są jak najbliżej produktu lub na wysokości wzroku odbiorcy.

W jaki sposób możemy wykorzystać wobblery

  •         Przy wejściu do sklepu – zachęcają odbiorcę do wejścia do sklepu lub do skorzystania z oferty promocyjnej
  •         Przy kasie – jest to świetna forma reklamy, które jeszcze przy kasie skłania odbiorcę do powiększenia swojej ilości zakupów. Zwraca uwagę na produkty, które znajdują się w obrębie kasy
  •         Na półkach sklepowych – zwracają uwagę klienta na konkretny produkt
  •         Na ścianach – wobblery możemy również wykorzystać jako nośnik informacji o tym gdzie znajdują się dane produkty. Poza sklepem sprawdzą się również w biurowcu pokazując kierunek, w którym należy się udać żeby załatwić daną sprawę

Ponieważ wobblery reklamowe mają przyciągać wzrok należy je tak zaprojektować, aby w krótkim czasie przekazywały jak największą ilość informacji potrzebnych klientowi do podjęcia decyzji o zakupie danego produktu lub o wejściu do sklepu.